wyciszanie na sucho ;)

Autor: bzd (bzdurqa_at_wp.pl.fake)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 15:54:14 MET

witam,

w związku z tym, że przymierzam się do małej przebudowy pomyślałem, żeby
skorzystać z okazji i nieco wyciszyć moje pudełko. przejrzałem archiwum
grupy pod kątem cichego peceta, ale widzę, że na tapecie głównie woda ;)
przyznaję, że zestawy Adama Słodowego (nie ujmując ani sprzedawcom, ani
użykownikom, po prostu jakoś nie ufam tego typu rozwiązaniom) to nie dla
mnie, stąd pytanie: co kupować, żeby grało, a nie bębniło?
nie jestem maniakiem dopalania, defaultowa moc pIII 800 i grafiki na
poziomie gf2 mi wystarczają. rozumiem, że na procka jakiegoś Zalmana,
albo Thermaltake. jaką obudowę polecacie, zasilacz? ciche dyski?
jak pozbyć się rezonansów?
no i najważniejsza sprawa: żeby to wszystko nie kosztowało więcej niż
nowy komputer ;-D

pozdrawiam,
Artur Brodowski.