Re: GF4MX440 NV18 czy Radeon9000

Autor: Grendel (podpucha_at_op.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 15:07:35 MET

On 4 Mar 2003 14:46:32 +0100, "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
wrote:

>Większą wydajność ma zdecydowanie R9000.

no to ja się podepnę, żeby nowego wątku nie zaczynać.

Znalazłem w jednym sklepie internetowym kartę AtiRadeon 9000 vi-vo
(wejście video s/vhs, wyjście takowoż)stąd pytanie - czy ktoś tego
używał i z jakimi efektami ? Muszę kupić jakąś kartę z v-out a i v-in
by się przydało (nie chcę kupować marnej jakości tunera tv, tylko po
to, żeby mieć v-in).
Myślę o ATI, bo czuję już lekki przesyt Nvidią i jej pomysłami, a
karta którą kupię nie będzie wykorzystywana do gier. Stąd
zainteresowanie ATI...

Grendel