LCD i GF4 Ti 4200 128MB Winfast

Autor: CywiL (cywil_at_master.pl)
Data: Mon 31 Mar 2003 - 23:07:11 MET DST

Witam !!!

Mam problem i nie wiem jak sobie z nim poradzic.
Chodzi mi mianowicie ze kupilem sobie LCD 17" LG L1710S i posiadam karte
graficzna GF4 Ti 4200 120MB Winfast. Temat jest taki gdy mam podpiety
monitor kablem przez wejscie SUB na karcie graficznej lub przez DVI i
rowniez podpiety kabel SVHS to tejze karty graficznej to nie mam obrazu
pulpitu na monitorze tylko na ekranie telewizora. Sterowniki nie widza
wogole drugiego monitora. Po odpiecie kabla SVHS z karty graficznej i
restacie komputera mam obraz na monitorze ale nie moge uruchomic obrazu na
TV do momentu wpiecia wtyczki SVHS i ponownym restarcie. WIEC PROSZE
SERDECZNIE O JAKOS POMOC !!
Mi juz poprostu braklo pomyslow jak sobie z tym poradzic. System byl
instalowany od nowa WIN98, WIN ME, WIN XP PRO i HOME EDITION na wszyskich
jest ten sam objaw.

Z gory dziekuje wszystkim ktorzy udziela mi jakis wskazowek

Z powazaniem
CywiL