Re: Radeon na ECS

Autor: baZyl (bazylook_at_interia.pl)
Data: Mon 31 Mar 2003 - 21:00:15 MET DST

A tak dokladnie to jaka masz wersje plyty? 1.0/3.0A/3.0C??? Bo z tego co
wyczytalem w instrukcji plyty to:
The 4xAGP slot is used to install a graphics adapter that supports the 4xAGP
specification and has a 4xAGP edge connector. (This AGP slot only supports
NVIDIA 4xAGP cards). -> co jest dosyc interesujace... ;)
Ale znalazlem tez, ze tylko 3.0C ma w nowym biosie "Patched code for AGP 4X
compatibility". Wiec moze przyczyna jest zla wersja plyty i nie na
wszystkich chodza radki...???

pozdrawiam
baZyl