błąd w XP

Autor: Hipisio (hipisio_at_nospam.wp.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 13:42:28 MET

Witam!
Otóż od kiedy zainstalowałem WinXP Professional z moim komputerem
zaczęły się dziać różne rzeczy!
Otóż 3 miesiące temu zainstalowałem po raz pierwszy na swoim komputerze
WinXP. Na początku było wszystko OK zero problemów.
Po dwóch tygodniach od instalacji komputer w pewnym momencie sam mi się
zrestartował. Zdziwiło mnie to trochę gdyż akurat wtedy nic na nim nie
robiłem (był sam pulpit).
Myślałem, że to był jednorazowy restart (przegrzanie procesora).
Natomiast po kilku godzinach znów się sam zrestartował. (wtedy chyba
korzystałem z Worda)
I tak już bylo przez kilka dni codziennie. Nie mogłem znaleźć przyczyny.
Znajomy powiedział mi, żeby przeinstalował system. No więc
przeinstalowałem i już zadowolony, że wszystko jest OK po kilku
godzinach znów się zresetował z tym, że teraz wywalił niebieski ekran w
którym było dużo tekstu. Na samym dole pisało "Zrzucanie pamięci
fizycznej na dysk: XX %"
Było coś o niepoprawnej funkcji systemu. Nie mogłem rozczytać co tam
jest napisane gdyż w każdym słowie brakowało a to polskiego znaku, albo
zamiast litery pokazywał się krzaczek. Było coś o tym, że moze to być
błąd nowego sprzętu. Sęk w tym, że ja do komputera od roku nic nie
wkładałem. Żadnego nowego sprzętu! :( W czym może być przyczyna? Kiedy
pokaże mi się ten ekran błedu już nic nie mogę zrobić. Tylko czekać na
restart :( w pomocy nic nie ma na ten temat :(
Bardzo proszę o pomoc.