Re: KT333 - NForce2 ??

Autor: Calme (calme_at_poczta.fm)
Data: Mon 31 Mar 2003 - 18:36:59 MET DST

Jak nie przeznaczysz odpowiedniej gotówki na przynajmniej 2 pamiątki do
nForce 2 ( przynajmniej 2 x 256 ddr 333 moim zdaniem) - to lepiej daruj
sobie ten chipset - zresztą te najtańsze płyty na nForce 2 nie mają w
zasadzie żadnej znaczącej przewagi jeśli nie będzie uaktywniony Dual RAM i
będą działać z 1 kością pamięci, a tak wogóle jeśli już kupować płytę główną
na nForce 2 to według mnie tylko z mostkiem północnym MPC-T ( co oznacza
niestety automatycznie większy wydatek)

Z tego co piszesz zależy Ci na ekonomicznym rozwiązaniu

Na dzień dzisiejszy na twoim miejscu pomyślałbym nad kupnem jednak płytki na
kt 400 mimo wszystko
Np:
- MSI KT4V - niecałe 390 PLN - składałem niedawno brejdakowi - b fajna i
stabilna płytka - ma fajny soft do overclockingu i monitorowania ( Fuzzy
Logic, Live Monitor, PC Alert) masz też np śledzia tzw. D-Bracket z diodami
LED diagnostycznymi
- GIGABYTE GA-7VA - 370 PLN
- EPOX 8K9A - 370 PLN - też godna polecenia wg mnie

Myślę, że chca ekonomicznie kupowąc to taki wybór na dzień dzisiejszy ( nie
polecałem ECS bo mimo wszystko i wielu zachwytów dla mnie to szajs i
koniec) - kupując np to MSI i do tego powiedzmy Athlonka XP+ 1700 z dobrej
serii wydasz około 675 - 680 zł ( do tego dolicz sobie jakiś w miarę dobry
coolerek - około 80 - 90zł) to ci daje max powiedzmy 770 zł - tyle
kosztowała niedawno moja płyta Asusa nForce2 A7N8X Deluxe :)))) także
cenowo wychodzisz całkiem całkiem , do tego podkup z 512 RAM nie jest taki
drogi ostatnio i masz taki sprzęt jaki chciałeś - do domu, stabilny i do
gier ( no chyba, że podkręcisz procka zbyt ;)

A jak myślisz przyszłościowo to kup sobie EPOX nForce2 8RDA+ LAN/Fire Wire
za około 550 PLN - i najwyżej za jakiś czas dokupisz sobię kość drugą z
pamięcią
Ja sam osobiście mam Asusa nForce2 A7N8X Deluxe - no ale póki co to troche
droga płyta

Pozdrawiam
Calme