Re: zasilacz 235W i sprzet...

Autor: Froff (froff_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 31 Mar 2003 - 16:20:03 MET DST

> Nowe dyski nie pobieraja wiecej jak 10W. Sprawdz na tabliczkach
> znamionowych.
>
> Pozatym z tymi mocami zasilaczy to i tak wielka sciema. Wez do reki
> prostwonik samochodowy, taki 12A (12V * 12A = 144W).Rozkrec i zobacz
> transformator. Potem wyobraz sobie jaki przekroj musi miec drut na
uzwojeniu
> wtornym... zaby bylo 2x tyle... To co oni podaja na tych zasilaczach to
cos
> podobnego pewnie do mocy muzycznej... Z elektryczna ma to wspolnego, ze
tez
> [...]

Chłopie, nie galopuj się.
W komputerze masz zasilacz impulsowy, który do obniżenia napięcia
transformatora nie używa w ogóle.

A co do mocy pobieranej, to u brata mieżyłem prąd pobierany przez
komputer.

Nagrywarka teac,
Seagate Barracuda 40GB
GeForce2
640MB RAMU
Modem,
Sound Blaster Live.

Grzaliśmy go na różne sposoby. Pobierał max 150W.