BIOSy do kart ATI?

Autor: TomaszQ (tomaszq_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 13:29:07 MET

Witajcie

Mam pytanie, gdzie mozna znalezc oprogramowanie i BIOSy do kart ATI?

Ogoolnie moja sytuacja jest taka ze mam karte All-In-Wonder 7500 i jest to
wersja amerykanska, przeznaczona na system NTSC. Tuner i VIVO dzialaja mi
tylko w NTSC, czyli "czarno-bialo". Slyszalem, ze jedyna roznica miedzy ta,
a wersja europejska to BIOS (zadnych roznic sprzetowych).

Moze wiec ktos poleci mi jakies miejsce z BIOSem do tej karty, albo ma soft
ktorym mozna to zrobic? Bylbym bardzo wdzieczny.

Tomek