Re: KT333 - NForce2 ??

Autor: aggaz_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 31 Mar 2003 - 12:49:04 MET DST

> Użytkownik "robertp" <robertpla_at_polcard.com.pl> napisał w wiadomości

> plyte???
> >
> testy w sieci czytalem te bardziej i mniej wierygodne
> ale chodz imi o zdaniu uzytkowników :
> czy warto dokladac 100-150 i kupowac NForce2 ( przy mozliwosci kupna
> firmowej KT333 za 300-350 zł)
>
> to prawie 1/2 ceny wiecej

moim zdaniem płytami w tej cenie nie warto sobie zawracać głowy, Lepiej dołożyć
100 zł o kupić za 450 zł solidną płytę i mieć pewność, że komputer będzie
działał od tej strony bez zarzutu.
Płyty z Nforce2 osiągają lepszą wydajność niż Z VIA, ale z drugiej strony są to
osiągi widoczne na najwyższym poziomie wtajemniczenia. Do twoich potrzeb w
ogóle nie zawracałbym sobie uwagi czy to jest Nforce2 czy VIA. Po prostu
powinieś kupić porządną płytą Ja polecam Albo Asus A7V8X na chipsecie VIA - ok.
440 zł, albo Epox 8RDA na chipsecie Nforce2 za ok. 460 zł.Jednak ta wersja
płyty jest trudno dostępna. Łatwiej kupić wersję z plusem 8RDA+,a le jej cena
to już ok 530 zł.
Warunkiem lepszej wydajności jest jednak osadzenie dwóch banków. Ocenia się, że
wzrost wydajności waha się w przedziale 10-20%.
Pozdrawiam
Krzysiek