Re: Dziwna różnica wydajności

Autor: robocop_4 (robocop_4_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 12:59:57 MET

> Ziemia nie jest okrągła ;P Kulą też nie jest ;PP
spox - niech Ci będzie - jest elipsoidalna, albo jajowata jak
kto woli :)))))

> Najwyższą jakość uzyskuje się stosując zmienny bitrate oraz
> kodowanie do .ogg.
testowaliśmy mp3 więc to drugie w ogóle nie ma tu sensu. co do
zmiennego bitrate'a, to powinieneś napisać, że jest najkorzystniejszy.
bo tam gdzie można, to zaoszczędzi on na rozmiarach pliku.
natomiast lepszej jakości niż maksymalny, dostępny bitrate oferować
nie może.
plik mp3 ze zmiennym bitrate'm stanowi też problem dla wielu
sprzętowych odtwarzaczy mp3, ale to już zupełnie inny temat.

> Większość plików w sieci jest tworzona przez lamerów nie
> mających pojęcia o kompresji, względnie poważnie upośledzonych
> słuchowo.
nikt tu nie napisał, że jest inaczej. a test dotyczył głównie szybkości
komputera. wskazałem w ten sposób prawdopodobny, słaby punkt
komputera, na którym test wykonał kolega Miro.

> A co byś wybrał ?
wychowałem się na Vangelisie i uważam, że jego muzyka praktycznie
się nie nudzi (tak jak Jarre'a, którego słuchałem około dwóch lat).
oczywiście to kwestia gustu, ale pytałeś co bym wybrał :)
a co do Ich Troje, to stawiam ich na równi z disco polo. jeśli
w tym kraju są komercją numer 1, to trudno. dla mnie to przykre,
ale nic na to nie poradzimy. zwłaszcza, że zaraz za nimi jest pan
Krzysio Krawczyk, więc szansy na "masową ambitność"
nie widać.

pozdro
jaras