konsultant Microsoft wpędził mnie w kłopoty

Autor: robroy (robroy_at_xl.wp.pl)
Data: Mon 31 Mar 2003 - 09:07:20 MET DST

Będąc u klienta poproszono mnie o sprawdzenie czy jego sprzęt i
nagrywarka(Philips 3610- dał za nią kiedyś 1350zł) będzie działała w
nowym windows XP. Zabrałem stery szpęt nagrywarka i tuner tv.
Tuner ruszył na nowych sterownikach, nagrywarka po wielu próbach była
nadal widoczna tylko jako napęd CD.
Konsultant(jestem zarejestrowanym użytkownikiem dystrybutorem OEM)
doradził mi zmianę biosu na nie firmowy podał dokładną nazwę pliku i
lokalizację, proces aktualizacji firmware przeprowadziłem według
instrukcji. Wszystko poszło bezproblemowo.
Uruchamiam windows i widzę już nagrywarkę w systemie jako napęd CD-RW,
super.
Ale teraz to ona nie potrafi nic wypalić, nawet pod swoim windows95
wysyła komunikaty

T7303: TrackWriter error - Undefined or invalid parameter
T7303: TrackWriter error - Undefined or invalid parameter
T7118: TrackWriter error - Command retry failed
D0100: I/O error (05/64/09) - sense code 0x64
D0100: I/O error (05/2C/00) - Command error - commands not issued in
sequence

i ja mam teraz wyciagnac ze swojej kieszeni pieniadze na nagrywarke dla
klienta?