Epox 8K9A vs. Gigabyte Ga-Va vs. Epox 8RDA ?

Autor: Jack (jack.com_at_wp.pl)
Data: Mon 31 Mar 2003 - 01:40:22 MET DST

Witam!
Mam mały dylemacik na co się zdecydować. Na benchmarku jest opublikowany
teścik z udziałem większości wiodących marek płyt głównych na KT400. Test
ten zdecydowanie wygrał Ga-Vx jednak nie uwzględniono w testach płytki Epoxa
8K9A. Mam Ktoś może jakieś informacje co lepsze ?
A może olać te płyty i zakupić Epoxa 8RDA na nforce.
Doradźcie którą z tych płyt wybrać jako najwydajniejszą i stabilną.
Pozdrawiam Jack