Wybor plyty i procesora AMD...?

Autor: Mariusz (maxi77_at_go2.pl)
Data: Mon 31 Mar 2003 - 00:23:02 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczow

Wiem, ze juz wiele bylo tematow z tym zwiazanych, ale nie bylo na temat
procesora AMD 1.8 oraz z tym zwiazane zapytania :)

Czytam ta grupe z zaciekawieniem sam tez udzielam rady oraz opinie ...
Chcialem teraz Was prosic o opinie w takiej pewnej sprawie, a chodzi o to ze
w najblizszym czasie bede mial mozliwosc kupienia za rosadna cene procesora
i plyty AMD i widzialem u kolegi procesor AMD XP 1.7 (0.13) bardzo fajnie
sie kreci na plycie MSI KT4V, ja mam mozliwosc kupienia nowej plyty i tu
wlasnie czytalem duzo o KT400 o NFORCE 2 i padlo wlasnie na NFORCE 2 gdzie
wydajny chipset nawet jak nie sa pamieci dual ddr.
Teraz jak wybralem chipset chcialem wiedziec jaka plyte polecacie EPOXA
8RDA+,ASUS A7N8X, ABIT NF7, MSI K7N2 ... chodzi o dobra plyte oraz
mozliwosci...jej i dlaczego akrurat ta plyte polecacie czy mozecie napisac
mi?

Mam jeszcze jedno zapytanie, posiadam AMD XP 1800+ ale w wersji (0.18) i
zamierzam zamienic sie za ....no wlasnie czy lepiej wziasc AMD 1.7 (0.13) i
sobie podkrecic go czy lepiej wziasc AMD 1.8 (0.13) i tez bedzie sie dobrze
krecil jak 1.7?
Jakie jest ryzyko ze wpadnie w moje rece model nie krecacy sie i z
zablokowanym mnoznikiem i czy latwo wychwycic modele nie krecace sie........
prosze o porade i opinie w/w oraz dziekuje za rady.

Pozdrawiam,
Mariusz