Karta Herculec na płycie z pentium mmx

Autor: Paweł Bogus (pbogus_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 30 Mar 2003 - 22:45:13 MET DST

Witam!
Mam problem natury sprzętowej. Ostatnio wpadł mi w ręce komputerek klasy
pentium 200mmx na płycie z chipsetem Ali (Biostar). Płyta posiada złącza PCI
i ISA. Chciałem uruchomić go wraz z zakupionym na Allegro za całe 10 zł
monitorem mono z kartą Hercules. Niestety, mimo iż komponenty są sprawne
(karta Hercules, krótka czyli 8-bitowa + monitor chodzą bez problemu na
kompie 486; płyta z pentium i kartą na PCI też chodzi ok) nie mogę ich
pożenić. Czy ktoś miał może doświadczenia w uruchomianiu podobnego sprzętu?
Sloty ISA na płycie z pentium są 16-bitowe (długie), ale to chyba nie powinno
mieć znaczenia?

Pzdr
Pawel