Re: temperatura: celeron

Autor: indigo (wkasiek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Mar 2003 - 19:32:54 MET DST

Dzieki Wam wszystkim za cenne uwagi!

    W ciagu tych paru dni troche sie u mnie zmienilo: zakupilem cooler
Thermaltake Volcano 7+ (czysta miedz, + wentylator do 6000rpm) oraz paste
Thermopox 75AGS firmy AMEPOX - wszystkim BARDZO poleceam takie rozwiazanie
(niestety cooler kosztuje 150 zeta, ale jest swietny) - wyniki przeszly moje
oczekiwania:
-przy zamknietej obudowie (temp wewnatrz 28C) i temperaturze otoczenia 21C
moj Celek 2,2 krecony do 2,96Ghz (fsb 133, nap. 1.550V) (pamiec 333 tez
krece: na 354 (2.66 x 133)) dziala bez najmniejszego problemu non-stop i
przedewszystkim stabilnie-wynika z tego, ze jednak chodzilo o temperatury...
no wlasnie, obecnie w stanie spoczynku na procku jest 33C (tylko 5C wiecej
od temp wewnatrz obudowy! a przeciez niedosc, ze jest podkrecony to ma
troszke wyzsze napiecie) a pod obciazeniem (3D Mark, CPU Stability Test, 4
godziny grania w Splinter Cell itp ;) maxymalnie temperatura dochodzi do
44C!!! - szok! (jak dla mnie, w porownaniu do zwyklego boxowego coolera).
Naprawde Thermaltake zrobil swietnego coolera - polecam wszystkim (jeden
minus to to, ze na 6000rpm jest cholernie glosny, ale na 4500 juz jest ok -
i nie mniej wydajny - powyzsze temp. mierzone byly wlasnie przy 4500rpm).
    Podsumowywujac,jesli chcecie krecic to wyrzuccie intelowski wiatraczek
do kosza.
Pozdro!

indigo
wkasiek_at_poczta.onet.pl