zasilacz 235W i sprzet...

Autor: gibs0n (gibs0n_at_skysquad.net.antispam-sucker)
Data: Sun 30 Mar 2003 - 18:48:24 MET DST

witam..
mam komputer z 3'ma dyskami (ide) i zasilaczem 235W ..
pozostaly sprzet to cel300a+64ram+s3 virge+ 2x k.sieciowa..

czy 235W zasilacz udzwignie jeszcze jeden dysk ? czyli lacznie 4 ?

lezy u mnie na polce taki 15GB i jedynym powodem dla ktorego nie
podlaczylem jeszcze tego dysku jest to ze boje sie ze zasilacz sie
spali.. aktualnie nie mam pieniedzy na nowy i zanim podlacze nastepny
dysk wolalbym sie upewnic czy cos sie stanie ?

ewentualnie jakie moga byc efekty podlaczenia 4'tego dysku ? (mam na
mysli np.: czy zasilacz sie spali, czy komp sie poprostu nie wlaczy alee
sprzset bedzie ok, czy moze dysk sie sfajczy ... nie wiem,dlatego pytam
Was :)

z gory dziekuje za odpowiedz

pozdr
gibs0n