Re: odswierzanie

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Sun 30 Mar 2003 - 14:49:37 MET DST

Andrzej wrote:
> dreczy mnie taki problem
> jakie jest optymalne odswierzanie dla monitorow i kart graficznych - czy
> najwiekesze jakie mozna wybrac przy danej rozdzielczosci, czy tez jest
> jakies optymalne

Ja myślę, że ten problem jest zupełni źle postawiony. Ja bym się zapytał
jakie jest najlepsze odświeżanie dla twoich oczu. Odpowiedzią jest wtedy
zapewne 85 do 100 Hz. Nie zawsze wyższe odświeżanie daje lepszy obraz -
to zależy od kabla i podzespołów zarówno po stronie monitora, jak i garty
graficznej.

--
Pozdrówka,
        Artur