Prośba o wycen

Autor: Jaroslaw Miskiewicz (jmiskiewicz_at_lanet.wroc.net.nospam)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 11:40:40 MET

Witam grupowiczów!

Nie wiem, czy trafiłem na właściwą grupę, ale mam nadzieję, że tak. Mam
następujący problem: trafiła mi możliwość zakupu następujących komponentów:
procesor Celeron 600, płyta główna (niestety, nie wiem jaka) i obudowa ATX.
Chcę zmodernizować swój drugi komputer (obecnie P233MMX), tak więc nie musi
to być jakaś szczególnie mocna konfiguracja. Ale nie w tym rzecz. Otóż te
komponenty sprzedaje moja kuzynka, która kazała mi :) podać cenę.
Komponentów tych niestety nie ma już w sprzedaży, więc nie bardzo się
orientuję, ile są one warte. Dlatego pytam się grupowiczów: jaka cena za te
podzespoły byłaby odpowiednia (tzn. uczciwa - nie chcę wykorzystywać
niewiedzy mojej kuzynki, ale jednocześnie nie chcę sam na tym stracić)?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

--
Pozdrawiam
Jarosław Miśkiewicz