Re: canon s520

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Sun 30 Mar 2003 - 13:25:53 MET DST

Thor wrote:
> mianowicie, czy ktos mial moze do czynienia z drukarka CANON S520? czy
> rzeczywiscie jest warta swojej ceny i czy nie bede zalowac po
> miesiacu ze wlasnie ten model wybralem? wlasnie czeka mnie zakup i
> mam maly dylemacik co wybrac sposrod takiego groma sprzetu
Pare miesiecy temu kupowałem drukarke i pytałem faceta który siedzi w branży
od lat. Powiedział mi mniejwięcej tak Canony( dotyczy modeli 500+) to
najczęściej kupowane drukarki przez firmy które "zyją" z "małego"
drukowania. Super drukarka, bardzo tanie tusze. Jednak w 90% firm taki
sprzęt pracuje na siebie. ON do domu nie kupiłby nigdy drukarki ze stałą
głowicą.
Poprostu: na początku masz taniej, a po iluśtam tuszach ( 10, może 100- nie
wiem) zacznie padać głowica - wtedy drukarka na śmietnik.
ToMasz