Re: Reklamacja Athlona !! - ważne !!!

Autor: Grzana (przemasg_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 30 Mar 2003 - 02:46:00 MET DST

U mnie bylo tak. Zanioslem durona do reklamacji. I odrazu przyszedl
specjalista :) pojrzal na ich magiczna plobe i wywnioskowal: procesor jest
przegrzny poniewarz ich specjalna plaba gwar. zaczela sie mnienic innymi
kolorami (byla srebrna i zczela sie mnienic tak jak plyta cd) i jak
stwierdzil musialo to powstac w wyniku temp pow 120 stopni bo plaby
zostaly przebadane i zroboione wlasnie tak by tak sie dalo w takiej temp.
i w tym czsie drugi gosciu bez mojej wiedzy sprytnie wziol z lady moja
gwarancje i wpisal:
Utrata gwarancji, przegrzanie procesora!!!!
 --
 Wyslano z forum elektronicznego: http://www.elektroda.pl/rtvforum