Re: Plyta glowna - AMD - wypas.

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 29 Mar 2003 - 23:56:54 MET

> A czy jest jakakolwiek firma, której się to nei zdarzyło?

Partactwo? Chyba każdej się trafiło, choć bywają takie, u których trudno
się do czegoś przyczepić, np. Fujitsu-Siemems (choć nie znam zbyt wielu
modeli płyt). Oszustwo? Tu już można trochę powymieniać :)

> Po lekturze archiwum ww. grupy stwierdzam, że >70% przypadków nei ma
> żadnego związku z mb, a np. z systemem... Ale oczywiście zdarza się to, o
> czym piszesz.

Powiedzmy, że przyczyny systemowe, użytkownikowe i zewnętrzne (typu
zasilacz, lub padnięty sprzęt) pomijam z przyczyn oczywistych. :)

> porównujmy te najlepsze, oraz ilość tych najlepszych. A cena - imo lepiej
> jest kupić lepszą płytę, gorszego procka, i nei mieć problemów...

Tu masz bezdyskusyjnie rację, sam wychodzę z założenia, że zasilacz i
płyta to podstawa komputera. Przy czym, nie zawsze najdroższe znaczy
najlepsze. A w zasadzie to prawie nigdy nie znaczy (i nie mam tutaj na
myśli akurat Asusa, choć w jego wypadku reguła też się raczej sprawdza).

--
Chektor
.Wojciech.Giersz .................. chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl .