Re: Czytnik DVD_ROM - naprawa domowa?

Autor: Marcin (mr30_at_wp.pl)
Data: Sat 29 Mar 2003 - 21:29:19 MET

schematu nie mam...a w komputerowych czytnikach wlasciwie zawsze takie cosik
jest przysamym laserze..taki miniaturowy potencjometr...bedzie potrzebny
rownie miniaturowy srubokret...w cd jest jedna taka podkowka...w cd/dvd
2..teraz problem ktora jest od dvd to juz ci nie powiem...ekesperymentuj
skoro sie nie boisz...naogol krecenie(naprawde minimalne) zgodnie z
ruchemwskazowek zegara to naogol zwiekszanie mocy
powodzenia ;)