Re: Czytnik DVD_ROM - naprawa domowa?

Autor: Marcin (mr30_at_wp.pl)
Data: Sat 29 Mar 2003 - 17:01:41 MET

moze pomoc czyszczenie soczewki...lub podkrecenie mocy lasera samego dvd...w
moim czytniku sa 2 osobne regulacje mocy do lasera..tylko jak z tym nie
robiles to mozesz bardziej spieprzyc..bo wiele osob przekreca np do konca
ten suwak:D wtedy laser chwile [poswieci i nadaje sie czytnik do wyrzucenia
a to powinno sie bardzo minimalnymi skokami