sprzetowo-sofciarskie pytanie

Autor: FruitOfTheLoom (kwadrat007_at_poczta.WYTNIJTO.gazeta.pl)
Data: Sat 29 Mar 2003 - 16:56:14 MET

Witka,
mam problem: chodzi o to, ze mam plytke z filmem i kiedy chce go
przekopiowac na hdd zeby wypalic, gdzies tak na 7% kopiowania pokazuje sie,
ze nie moze czytac z plytki :( Ale jak ogladam film to nie ma zadnego
zatrzymania ani nic. I teraz pytanie czy jest jakis program co by pozwolil
"przeskoczyc" ten popsuty fragment w trakcie kopiowania na dysk?
Dzieki za pomoc :)
-----
Pozdrawiam :-)
Fruit Of the Loom
mail to: kwadrat007_at_poczta.nospam.gazeta.pl