K7N2G-L i TwinBank ???

Autor: joseph (joseph_at_bloknet.pl)
Data: Sat 29 Mar 2003 - 15:39:17 MET

Witam

Mam wielką prośbę, czy mógłby mi ktoś łopatologicznie wyłożyć coś na temat
działania TwinBanku, bo mam straszny mętlik w głowie. Naczytałem się o tym
dosyć sporo, ale jakoś nadal nic z tego nie rozumiem.

Konkretnie mam problem taki, iż jest płyta MSI K7N2G-L, która (przynajmniej
tak mi wcześniej mówiono) to obsługuje, ale nie wiem, czy to się powinno
jakoś włączyć, czy płyta w przypadku dwóch kości pamięci sama przełącza się
w ten tryb? W biosie nic nie znalazlem na ten temat, w instrukcji do płyty
też nie ma żadnej wzmianki
Nie wim nawet w jaki sposób to sprawdzić, czy funkcja jest aktywna.

Może znajdzie sie ktoś, kto będzie mi chciał to wytłumaczyć ;)

pozdroofki
joseph