Re: The Bat!

Autor: Adam Gołąbiewski (adam_at_pac.pl)
Data: Sat 29 Mar 2003 - 14:48:50 MET

Pamiętnego dnia Wed, 26 Mar 2003 18:34:07 +0100, Jac Skywalker
napisał(a):

>mam troche głupie pytanie dotyczące programu the bat!. nie umiem
>skonfigurować w nim grup dyskusyjnych. mam już dość używania OE i chcę
>przesiąść się na nietoperza. mam the Bat! 1.62 PL. Pytanie brzmi: jak
>skonfigurować grupy dyskusyjne w the bat!?
>Z góry dzięki

The Bat nie ma obslugi grup dyskusyjnych. Co prawda dzieki odpowiednim
ustawieniom i Hamsterowi, mozna go zmusic do obslugi grup, to jednak
na dluzsza mete jest to dosc uciazliwe. A tak pozatym NTG.

--
pzdr, Adam Gołąbiewski
www.jurata.prv.pl