Re: Która nagrywarkę CD-RW wybrać ?

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 29 Mar 2003 - 13:53:27 MET

Użytkownik "SiwY" <adam_at_gryfino.net> napisał w wiadomości

> Lite-on ma bebechy sanyo z tego co wyczytałem na necie. Polecam
> te nagrywary.Plusem LG jest dwuletnia gwarancja i 8MB
> bufor(który i tak zapycha się częściej niż 2MB w Lite-on).

Co post to "rewelacja". Nie kompromitujcie sie Panowie.

Konstrukcje firmy LiteOn

Po pierwsze jest oparte sa o uklad/chipset firmy MediatTek.

Po drugie w zaleznosci od paru czynnikow serwomechanizm
z laserem moze pochodzic od paru roznych dostawcow, przy
czym jednym z dostawcow podobno jest Sanyo (dla modeli z
litera S w nazwie) a drugim Waitec (dla modeli z W ..) a
a teraz doszedl bodajrze trzeci dla modeli z K w nazwie.

Po trzecie LiteOn w zwiazku z punktami 1 i 2 stwierdzenie
ze LiteOn ma bebechy Sanyo jest w najlepszym wypadku erhm
nieprecyzyjne.

Po czwarte, to LiteOn produkuje na potrzeby calkiem sporej
grupy "producentow" nagrywarek.

Po piate - sugeruje zapoznac sie dokladnie z witryna
www.cdrinfo.pl

--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości