EPOX 8RDA+

Autor: Megabyte (megabyte_at_poczta.fm)
Data: Sat 29 Mar 2003 - 13:47:14 MET

Jak już pisałem w jednych z wcześniejszych postów przymierzam się do kupna
nowego kompa. Wybór padł na płyte Epoxa 8RDA+. Jednak dowiedziałem się że
Epox zapowiedział kolejną płyte z NForce2 (chyba 8RDA3+). Na stronie
benchmarka przeczytałem że mają być 3 zamiast 2 portów firewire i dodatkowo
płyta bedzie wyposażona w kontroler SATA150. Jednak mi najbardziej chodzi o
to czy ta płyta będzie oficjalnie obsługiwała 400FSB?. A jeżeli tak to czy
będzie wykorzystany do tego nForce2 w wersji 2.0? I czy płyta będzie
wymagała zasilacza ATX-2? Bardzo byłbym wdzięczny za każdą informacje na ten
temat.

Megabyte