Re: Zakup karty graficznej

Autor: Glogmak (glogmak_at_master.pl)
Data: Sat 29 Mar 2003 - 12:44:32 MET

Moim zdaniem powinnaś posłuchać sprzedawcy i kupić Radeonka 7500 choć trzeba
przyznać że GeForce MX400 to dobrej jakości karta (choć już leciwa) Co do
sterowników to chodzi o to, że detonatory do GeForca są stabilniejsze niż
sterowniki do Radeona. Ja też kupuję właśnie kartę graficzną (choć w innym
przedziale cenowym około 500 zł) i wybrałem RADEONA 9100. Karty z tym
procesorem wypadają lepiej w porównaniu do GeForca , które krótko mówiąc są
wydajniejsze a przy tym konkurencyjne cenowo

POZDROWIONKA