MS 1997 DX pada?

Autor: mdrok (mdrok_at_usunto.o2.pl)
Data: Sat 29 Mar 2003 - 07:38:53 MET

Mam taki objaw. W niedlugim czasie po wlaczeniu monitor tak jakby sie sam
rozmagnesowywal. Robi tak kilka razy, ale nie wyglada to ja standardowy
degaus z menu tylko taki "pół" degaus. Takie lekkie jakby rozmagnesowanie.
Chyba po rozgrzaniu juz tak nie robi. Czy monitor pada? Co to moze byc? Tak
cos czulem ze kupujac to padziewie bede sie denerwowal. Najpierw jak
kupilem, przywiozlem do domu to po paru minutach padl. Wymienili mi od razu
w sklepie i napisali na karcie gwarancyjne na dole , ze wymiana modelu. I
teraz jak patrze to pewnie cholera mam nie wazna gwarancje. Ale w razie co
to bede reklamowac w sklepie na rekojmie. Do tego nie potrzebuje kary
gwarancyjnej?
A moze sam sie naprawi, czy ktos wogole posiadajacy taki monitor mial
podobny problem ?