MS-6378 i core/bus ratio

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_notrix.net)
Data: Sat 29 Mar 2003 - 03:34:21 MET

Mam tytułową płytę w wersji 3, z duronem 1200 i chciałbym to cudo
spowolnić. Nie potrzeba mi do szczęścia na codzień takiej grzałki. 900MHz
w zupełności mnie zadowoli. Płyta ponoć umożliwia takie operację tj tak by
się wydawało bo operuje w jednym przykładzie pojęciem core/bus ratio. Przy
FSB 100 które jest ustawione, owo ratio wynosi najwyrażniej
automatycznie 12. Jak je ustawić na 9? Nie widzę żadnych zworek, żadnej
odnośnej opcji w menu. Ma ktoś doświadczenie z tą płytą?

--
Marcin