Re: Wieczne dylematy - LCD i CRT

Autor: Piotr Sz. (psz_at_eulersoft.com.pl)
Data: Sat 29 Mar 2003 - 00:25:52 MET

> Dzisiaj wybrałem się po zakupy z myślą o kupnie monitora CRT, ale znajomi
> wcisneli mi LCD. Przez weekend mam go przetestować. Jest to Hivison F153.

Dobrze Ci pocisneli (LCD). :-)

> Prosiłbym jakiekolwiek opinie nt tego modelu. Zapłaciłem za niego 1250zł.

Potestujesz to sam sie przekonasz. Jakm masz mozliwosc samemu sprawdzic, to
opine innych o danym sprzecie traktuj czysto teoretycznie.

> Czy lepiej zrezygnować z niego i kupić porządny CRT. Dodam, że dziennie
> siedze do 10h przy kompie, dużo piszę, internet, mało gram, od czasu do
> czasu jakaś zabawa w CorelDraw.

Bardzo podobnie jak ja. Ostatnio zamienilem moja nowiutka 19-tke CRT na 17"
LCD.
Tez mialem watpliwosci, ale szybko sie ich pozbylem. Takiej ostrosci nie da
ci monitor CRT jesli nie bedzie kosztowal tyle co samochod. :-) Oczka tez
duzo mniej cierpia.

A i jeszcze jedno. Lepiej kupic nowego HiVisiona niz rocznego 'markowca'.
Ta technologia teraz bardzo przyspieszyla. Nawet tanie LCD sa juz bardzo
znosne.
Zwroc tylko jeszcze uwage na warunki gwarancji.

--
Serdecznie pozdrawiam
Piotr Szkut