Re: PC bez wiatraczkow, gdzie kupic?

Autor: PeYot (ikaNOSPAM77_at_o2.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 10:20:17 MET

Uzytkownik "Jack Szaniawski" <im_at_nothere.com> napisal w wiadomosci
> co pol roku w polowie komputerow trzeba wymieniac zatarte wiataczki.
> te ktore niby sa dobre tez szumia, wyja i brzecza. czy gdzies sa
> dostepne PC bezwiatraczkowe, zarowno zasilacz jak i procesor?

Zainteresuj sie firma Zalman oferuje ona dosc ciekawe rozwiazania
co do wyciszenia procesora zestaw CNPS6500B-Cu
z regulowanym potencjometrem (przy 1500rpm wiatraka, od
procesowa wogóle nie slychac) sam mam tak ustawione
http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps6500b-cu.htm
natomiast co do karty graficznej szczególnie polecam ZM80-HP
http://www.zalman.co.kr/english/product/zm80-hp.htm
sam mam, jest to bardzo wydajna technologia swietnie odprowadzajaca cieplo
od GPU.
Pozostaje Ci jeszcze zasilacz i tu proponuje obnizenie obrotów
w wiatraku poprzez zastosowanie opornika-ów,
Oczywiscie zrobienie tych zabiegów wymaga pewnej ostroznosci
no ale jak Ci zalezy na cichej pracy to musisz pokombinowac.

W Polsce sa dwie firmy posiadajace te produkty
     DISCOTECH
      UL. RYDYGIERA ST. 8/6A 01-793 WARSZAWA, POLAND
      TEL : +48-22-633-9511 FAX : +48-22-633-9298 www.discotech.waw.pl
andrzej_at_discotech.waw.pl
     PC COOLER S.C.
      J.PISKORSKI,M.ZIELINSKA AL.PRYMASA TYSIACLECIA 76 G 01-424 WARSZAWA,
POLAND TEL : +48-22-8773755,8368426 FAX : +48-22-8172041
      www.pccooler.com.pl monika_at_pccooler.com.pl

Pozdrawiam Piotr.