Re: nView GForce 2TI Winfast

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 28 Mar 2003 - 19:02:03 MET

Użytkownik "wodzo" <wekon_at_op.pl> napisał w wiadomoœci
> Witam,
> co może być przyczyną, że nie mam zakładki nView (np. wyświetlanie obrazu
> trybie Clone) po wejściu w opcje sterowników grafiki?? Karta to Winfast GF
> 2TI. Drivery próbowałem różne, dosyć stare i najnowsze i nic(tak
oryginalne
> Leadtek jak i Nvidii). Można wyświetlić obraz tylko zamiennie, albo na
> monitorze albo na telewizorze. Nie chce mi się wierzyć że ta karta nie
> obsługuje tej funkcji (byle jaki gf2 mx & gf4 mx to potrafi).

Bardzo mozliwe, ze nie moze, wystarczy, ze ma jeden ramdac. Poszukaj na
stronie producenta czy ma dwa ramdaki czy jeden. Jesli ma dwa to masz
problem ze sterownikami, jesli jeden, to juz nic nie zrobisz.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszš i był zadowolony,