Re: Doradźcie: jaki RAM?

Autor: 2002michal2002 (gieery_at_wp.BEZSPAMU.pl)
Data: Fri 28 Mar 2003 - 16:19:10 MET

Z ergonomicznego wzgledu i z mysla o przyszlosci nalezaloby wybrac kosc
512MB.Proponowal bym tylko pamiec jakiegos znanego producenta
(np.Kingston).CL2 rozni sie tym od CL2.5 tym ze ma mniejsze opoznienia
tzn. jest szybsza.Jezeli kupisz Kingstona 2.5 to na 90% bedzie ona dzialac
na CL2. Jezeli chcesz mniej wydac to kup 2 kosci cl2.5 po 256 producenta
OEM-ELIXIR(sa dostepne w wielu sklepach) one tez powinny chodzic na cl2
pomimo nominalnego 2.5.
Jezeli chodzi o wydajnosc to przypuszczam ze w benchmarkach lepiej by
wypadlo 2x256 ale ty i tak tego nie odzczujesz.Ja bym kupil 1kosc
512MB.Zegnam i pozdrawiam.
P.S. Ja bym sie zastanowil nad DDR333 bo roznica w cenie nie jest az tak
wielka....a to bedzie bardziej przyszlosciowo....
 --
 Wyslano z forum elektronicznego: http://www.elektroda.pl/rtvforum