Radeon 9700 i kompatybilnosc

Autor: Grzegorz (grzegorznw_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Mar 2003 - 15:29:23 MET

Mam pytanie (byc moze ono juz tu padlo) czy nowe Radeon 9700 sa
kompatybilne z grami powiedzmy sprzed 3-4 lat, kiedy gorowaly karty z
serii Riva TNT. Czy sa jakies problemy z grami typu ze wystpuja jakies
biale linie, znikajace tekstury, wogole nie chce dzialac.

Zastanawiam sie co wybrac 9700 czy G4Ti4600, sa prawie w tej samej
cenie. Wiem ze 9700 jest szybsza le jak to jest z ta kompatybilnoscia ze
starszymi grami.

Dzieki.