Re: problem z outlookiem

Autor: mik media (mikmedia_at_kki.net.pl)
Data: Fri 28 Mar 2003 - 14:21:20 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
> A choćby na: pl.news.czytniki, <alt.pl.niusy.czytniki.outlook.express.

Dzięki temu znalazłem właściwą grupę. Każdy ma prawo zbłądzić. MUZZY
dziękuję za info- bardzo mi pomogłeś.

 No widzisz Sander a ty wykrzesałeś z siebie coś bardziej inteligentnego niż
twoje sztandarowe NTG- które właśnie niepotrzebnie zaśmieca grupę dopiero
teraz. A wystarczyło odpowiedzieć na moje pytanie.
Mirek