Re: Jalie pamieci do nForce2

Autor: Paweł 'Dziku' Spychalski (dzikuNOSPAM_at_dzikie.net)
Data: Fri 28 Mar 2003 - 12:46:50 MET

Roman napisał(a):

> Chce kupić płytę Soltek 75FRN-L (na nForce2 SPP) posiada ona
> funkcję Dual Channel do obsługi RAM'u, czy funkcja ta działa dla
> wszystkich DDR czy żeby skorzystać z tej usługi należy zastosować
> specjalnie przeznaczoną pamięci ?

Jako dual będą pracowały wszytskie pamięci. Ocxzywiście pod warunkiem,
że będziesz miał je o conajmniej podobnych parametrach. Najlepiej po
propstu kupić dokładnie dwie takie same kostki. Mi działały jako dual
nawet dwie zupełnie różne o innej organizacji.

--
Paweł Spychalski aka Dziku
<< http://www.dzikie.net/ - dziku_at_dzikie.net - GG #1143854 >>