Re: Gdzie lepszy obraz na Philips7134, czy FusionBT878A?

Autor: 2002michal2002 (gieery_at_wp.BEZSPAMU.pl)
Data: Fri 28 Mar 2003 - 12:48:25 MET

Nie wiem czy to ten chip Philipsa co w karcie Lifeview TV3000, ale jezeli
tak to zapewniam ze obraz jest lepszy jak na bt8XX wiem bo mialem
wczesniej avermedie na bt8xx, poza tym uklad philipsa(ten w lifeview) ma
wbudowana obsluge stereo NICAM i A2 nie potrzeba zadnych dodatkowych
modulow(lepsza jakosc).Z nagrywaniem z TV tez jest super, nie gubi klatek
w maks. rozdzialce....pozdrawiam
 --
 Wyslano z forum elektronicznego: http://www.elektroda.pl/rtvforum