Re: Obudowa Chiftec

Autor: Jaro (jaroc_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Mar 2003 - 11:10:30 MET

Uzytkownik "Marek" <stepow_at_z.pl> napisal w wiadomosci
> Witam,
> Zastanawiam sie nad kupnem obudowy Chiftec Dragon DX-01, zalezy mi
> przede wszystkim na cichym i stabilnym zasilaczu. Ma ktos cos takiego,
> da sie z tym zyc?
> Pozdrawiam
> Marek

Witam!
Mam obudowe Chiefftec Dragon (big tower z klapka) symbolu nie pamietam.
Najlepsza obudowa jaka kiedykolwiek widzialem, a mialem doczynienia z
kilkoma.
Glownie chodzi o jakosc wykonania, material i rozwiazanie wnetrza.
Zasilacz jednak nie jest jej integralna czescia (niewiem byc moze chiefftec
robi tez i zasilacze)
Jak ja kupowalem to zasilacz dokladalem osobno. Tak ze musisz skoncentrowac
sie na wyborze dobrego zasilacza, bo nad obudowa nie ma sie co zastanawiac,
lepiej wybrac nie mozna.

Pozdrawiam
    JaroG