Regeneracja baterii w laptopie

Autor: Patryk (patryk_at_red-thunder.prv.pl)
Data: Fri 28 Mar 2003 - 10:12:35 MET

Witam.
Czy moze znacie jakies sposoby na regeneracje baterii w laptopach ? W
sumie nie wiem czy pomoze mi regeneracja, czy moze cos innego.
Problem mam z informowaniem systemu o stanie naladowania baterii -
dane sa przeklamane. Od momentu gdy system stwierdzil iz bateria jest
rozladowana do momentu gdy komputer sie wylaczyl, minelo mi ostatnio
1,5 godziny. Czy jest jakis sposob na poprawienie tej sytuacji ? Moze
ma ktos doswiadczenie w tym temacie ?
Pozdrawiam

--
   //           Patryk Jakóbiak            \\
  //      p_jakobiak_at_orca.mila.edu.pl       \\