Re: Elektryczne zabezpieczenie kompa

Autor: -DraconuS- (draconus_at_o2.pl)
Data: Fri 28 Mar 2003 - 08:40:26 MET

Hi

pierwek wrote:

> Miał któryś listwę antyprzepięciowš?

Mial. Na jednej nawet bezpiecznik sie nie spalil :-D

> Komputery sa wpiete w Acary zreszto TV i sprzęt audio też.

No ja tez mam Acara przy kompie i audio, ale u kolesi sprzecik typu
audio/video bez Acarow przezyl - tylko kompy na Acarach popalone.

> Ja kupowałem listwy f-my Acar to sa te droższe.

Jakos nie ufam ich funkcjonalnosci... Bardziej pytalem o tzw. zabezpieczenia 3
stopnia - specjalne listwy antyprzepieciowe, ale za ile, gdzie i jak to dziala
to nie wiem.

btw: Dobrze, ze najwieksze elektrownie a nie my sie musimy martwic jeszcze o
burze sloneczne - to dopiero przegibana sprawa...

--
Maciej aka -DraconuS- .. Wroclaw .. GG#501084
(.) (.) .:Quake III Arena nightmare player