Obudowy

Autor: Artur (artur_at_jasien.net)
Data: Fri 28 Mar 2003 - 01:23:28 MET

Tak, niestety może i tak być.

> Wielkosc - duza obudowa to generalnie nizsza temperatura. Ale
> znowu - czy to
> ma praktyczne znaczenie? Czy cos sie komus kiedys spalilo od za malej
> obudowy?

Tak. To oczywiście zalezy od tego jak dlugo pracuje system, jak sa
ulozone kable w srodku, ile wentylatorow, jak często jest odkurzany,
itp. ale miałem przypadek, w którym zasilacz po 2 latach pracy
wystrzelil mi tak, ze do tej pory czuje smrod w pokoju (a wietrzylem
sporo i było to już jakis czas temu).

> Chlodzenie, przeplyw powietrza w srodku - a to czy ma znaczenie?

Może nie kolosalne, ale dosc spore.

> Bo chodzi o to ze wszystkie te parametry sa niby wazne, brzmi
> to wszystko
> sensownie tyle ze ceny takich dobrych obudow sa wysokie. No i
> pytanie czy to
> warto. Moze lepiej wziac taka za 100 zlotych i juz.

Ale... Wiesz... Do jakich zastosowan? Bo jak ma chodzic godzine dziennie
to za 100 - 150 PLN można kupic cos przyzwoitego. Ale jak szukasz czegos
pod serwer no to sorry :-)

A.

PS. Jeszcze raz - tym razem już oficjalnie - dziekuje Takiemu Jednemu za
cenna podpowiedz :-)