Re: drukarka laserowa

Autor: Model (m0del_at_gazeta.pl)
Data: Fri 28 Mar 2003 - 00:57:24 MET

Użytkownik "Andrzej Kaczmarek" <ak_at_wroc.vulcan.pl> napisał w wiadomości

> Szybki jesteś :P

Szybszy niz magazynier:)
Zaplacilem za drukarke, poszedlem z faktura po odbior do magazynu.
Gosc wypisuje gwarancje, oglada pudlo, szuka numeru seryjnego itp...
Przychodze do domu czytam gwarancja, patrze na pudlo i...
okazalo sie ze biedny nie wiedzial co wpisac i jako serial no.
wpisal numer z kodu kreskowego:)
No to mam gwarancje na wszystkie Minolty 1200W:)
Wycialem kawalek pudelka (nie chcialo mi sie targac drukarki),
poszedlem do sklepu i pokazuje palcem:
- to jest kod kreskowy
- to jest numer seryjny
Gosc: aaa..., skreslil, wpisal nowy i podbil pieczatka.
:)

--
Model