Re: czyszczenie dysku

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Mar 2003 - 00:26:28 MET

W artykule news:b5sq3j$h7p$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a) Jozef z adresu <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Pracujesz w Pentagonie????

mysle ze w pentagonie moga sobie pozwolic na niszczenie padnietych
dyskow, ja musze jeszcze niestety korzystac z gwarancji, a ze nie chce
by jakis znudzony serwisant przegladal archiwum mojej poczty, dokumenty,
zrodla, prywatne zdjecia, ze juz nie wspomne o haslach i kluczach :(

nie wszyscy trzymaja na dysku tylko instalke jakiegos systemu,
kilku programow i gierek plus jakies filmy czy mp3 :)

w domowych warunkach znajde takowa? ;)

--
tHe mRuWa
ICQ: 8856776  GG: 4045644