Re: DVD ATA33 i dysk ATA100 na jednej tasiemce - czy będzie problem?

Autor: CeBeR (cebrzyq_at_interia.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 09:46:45 MET

Janusz - Vahanara <vahanara_at_olimp.gapp.pl> wrote:

> Bo znalazłem jeszcze DVD Asusa DVD E 616 - tyle, że diablo drogi.
Asus E616 jest zwykle w cenie zbliżonej do Pioneera i Toshiby, droższy może
~20 zł, które warto jednak dopłacić nie tyle za ATA100, ale za inne jego
możliwości - przejrzyj pierwszą część megatestu DVD na cdrinfo.pl

> A może jednak droższe o 25 zł DVD ATA 66, np. DVD ROM TEAC DV-516E-002
16x40
> za 193 zł brutto?
Na ten napęd wszyscy raczej narzekają. Dorzuć jeszcze 30 i kup Asusa.

--
Konrad Zydroń
cebrzyq_at_interia.pl