Uszkodzony Radeon 9500?

Autor: Arek (lenek_at_pogon.v.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 23:41:56 MET

Witam, zwracam się z pytaniem/prośbą do osób które wiedzą jak rozpoznać
nieudaną próbę przerobienia Radeona 9500 na 9700.
Sprawa wygląda następująco, gość kupił ode mnie nową kartę Sapphire Radeon
9500 128MB. Przy odbiorze dokładnie obejrzał kartę i potwierdził że jest
nowa. Natępnie podczas rozmowy bardzo się udzieszył i poinformował mnie iż z
9500 można zrobić 9700. Miał ją natychmiast sprawdzić a potem przerobić. Po
2,5 godzinie dzwoni i mówi że karta nie działa... zgłasza się normalnie a
potem pojawiają się jakieś pasy... :( Wspominał też coś o lutowaniu. I tu
następuje moje pytanie - jak rozpoznać i czy można rozpoznać dobrze zrobioną
przeróbkę czy to nawet jak zostało zrobione dobrze zostawia jakieś ślady?
Może podczas programowania coś źle zrobił i czy to pozostawia jakiś ślad?

Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.

Pozdrawiam
lenek