Radeon?

Autor: roman89 (roman89_at_poczta.fm)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 22:57:11 MET

Witam grupowiczow.
Mam zamiar kupic jakiegos Radeona, bo niestety nie posiadam karty z wyjciem
TV, a zalezy mi na nim bardzo. W zwiazku z tym mam pare pytan.
1. Mam procka Duron650 i AGP x4, jakiego Radeona wybrac - tak zeby to mialo
sens (bo 9700 to chyba nie) i jakiej firmy (waham sie miedzy saphire a
gigabyte). Gram niezwykle sporadycznie, ale jednak. Wystarczy mi wydajnosc
a'la GF2MX, ale ile pamieci dobrac: 32, 64 czy 128? Bardzo zalezy mi na
jakosci (na monitorze+tv-out), troche tez na DVI.
2. Podobno trzeba wlaczac jakis "Theater mode". Czy jest za to
odpowiedzialny Chip Rage Theater? Niektore radki maja zamiast niego jakis
zintegrowany uklad. Czyzby w nich juz nie trzeba bylo tego wlaczac? Czy
bolaczka na to moze byc np. TV Tool?
3.Podobno napisy na wyjsciu tv-out nie sa wyswietlane, slyszalem, ze trzeba
je wlaczac np. g400 lub ffdshow. Czy to znaczy, ze jak odpale np.
BestPlayera to napisy nie beda wyswietlane? A moze skorzytac z jakiego
Playera wykorzytujacego DirectX, a nie MediaPlayera (np. CinemaPlayer) zeby
napisy byly wyswietlane?
4. Czy mozna zrobic tak aby obraz byl jednoczesnie wyswietlany na monitorze
100Hz i telewizorze?

Co radzicie?