Re: wiatrak na procka

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 22:26:54 MET

Halo, in news:b5uc5l$qi2$1_at_h.intelink.pl, Wojtek hat geschrieben:

> mam zamiar kupic Spire Falcon Rock 2
> procek to AMD1700XP
> czy to dobry zakup
> moze cos innego

Mam Spire Falcon Rock 1, który z tego co wiem od dwójki rózni się tym
że jest trochę głośniejszy ale za to ma lepszą wydajność. Pracuje u
mnie na XP1700+ puszczonym na XP2200+. Spisuje się znakomicie. Bardzo
dobrze chłodzi a na dodatek jak na wentylator firmy Spire jest
zaskakująco cichy. Polecam go.

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl