Re: Re[2]: Jaki chipset jest lepszy: nForce2 czy VIAKT400

Autor: Marek Szopinski (marek1967_at_interia.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 19:53:46 MET

> jakims cudem widzialem asusa i windaxp startowala na nim normalnie - bez
> twoich 30 sekund robienia nie wiadomo czego

No i w związku z tym uważasz mnie za świra wymyślającego niestworzone
historie??? To, że Ty masz normalnie startującą płytę nie oznacza, że Ci
którzy nie mają tego szczęścia są idiotami i tylko ich chora wyobraźnia każe
im pisać brednie na grupie.

Ja sprawdziłem to na 3 Asusach Deluxe pod Athlona i wszędzie było to samo.
Zawsze jednak testowałem na tej samej grafice ATI Radeon 8500. Po drugie
jeżeli nie używałbym programu KAV lub/i drivera do tabletu i/lub drivera
klawiatury bezprzewodowej Logitech to nigdy nie dowiedziałbym się, że coś
jest nie tak. Tak się składa, że pierwsza i druga aplikacja ładując się
wyświetlają jakiś splashscreen. Klawiatura nie realizuje w tym czasie
dodatkowych funkcji wymagających drivera. Drobne aplikacje - jak np.
Getright - ładują się natychmiast. Natomiast te wymagające więcej zasobów,
czasu procesora (?) zaczynają ładować się z 30s opóźnieniem. Nie ma
znaczenia, którą z tych aplikacji mam zainstalowaną. Przez te 30 s bez
problemu natomiast odpalam programy z menu Start. Gdybym miał komputer
składający się z Asusa i myszki to pewnie też bym nie wiedział, że system
usypia na 30s.